I. Livrare comenzi:
LIVRARE este GRATUITA pe teritoriul Romaniei pentru comenzile cu valoare cosului de minim 500 Lei.
Site-ul audioclub.ro functioneaza pe principiul caselor de comenzi. Confirmarile despre disponibilitatea in stoc a produselor comandate, se vor face doar telefonic. In momentul in care veti fi contactat, telefonic sau prin e-mail, de reprezentantul nostru, vi se vor comunica: disponibilitatea produsului in stocul Producatorului / Importatorului, termenele de livrare, modalitatile de plata si orice alte informatii aveti nevoie, in ceea ce priveste comanda dvs.
Daca un produs, din cele solicitate de dvs. in comanda, nu se afla pe stocul Producatorului/Importatorului, veti fi informat cu privire la termenul estimat de intrare in stoc. Acest termen poate varia intre 3 - 30 de zile lucratoare sau mai mult, in functie de informatiile comunicate de Producator/Importator.
In momentul in care comanda dvs. contine mai multe produse, iar unele dintre acestea nu se afla in stocul Producatorului/Importatorului, veti stabili impreuna cu reprezentatul nostru, modalitatea de livrare a comenzii:
1. comanda se poate livra cu produsele disponibile in stoc - daca termenul comunicat pentru reactualizarea stocului este mai mare de 3 zile;
2. comanda se poate mentine valabila daca reactualizarea stocului se realizeaza in maxim 5 zile;
3. comanda se poate anula - daca termenele de livrare nu corespund cerintelor dvs.
In cele 3 situatii de mai sus, site-ul audioclub.ro nu poate fi tras la raspundere daca un produs sau mai multe din comanda dvs. nu se afla in stocul Producatorului/Importatorului.
II. Livrare rapida:
Comanda pana in ora 12:00 si expediem comanda dvs. in aceeasi zi, pentru produsele aflate in stoc.
III. Cum primesc produsele:
Puteti opta ca produsele comandate sa le primiti la domiciliu sau sa le ridicati din showroom.
IV. Cum platesc:
1. Plata produselor
Veti putea plati online cu cardul bancar, transfer bancar sau ramburs direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi insotite de factura si chitanta. Mai multe detalii pe pagina Metode de plata.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit nici a doua oara comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.
2. Plata transportului
Produsele care au specificat "Transport gratuit" beneficiaza de gratuitate pana in cea mai apropiata agentie Fan Courier din Zona 0, kilometri parcursi extra se taxeaza suplimentar. Verificati lista agentiilor Fan Courier inainte de a efectua o comanda - Lista.
Transportul este gratuit pentru comenzi de cel putin 500 lei (TVA inclus). Taxa pentru produsele comandate cu valoare a cosului sub 500 lei (TVA inclus) este de 29 lei (TVA inclus).
3. Taxa manipulare
Pentru produsele cu valoare sub 200 lei (TVA inclus) care au specificat "Taxa de manipulare" se incaseaza o taxa de servicii in valoare de 50 lei (TVA inclus), deoarece sosesc de la depozitul nostru din UE. Taxa suplimentara se percepe pentru o comanda minima (valoarea cosului) de 200 lei (TVA inclus), indiferent de numarul produselor aflate in cos (acelasi model).
V. Deschidere la livrare:
In cazul comenzilor care contin acordeoane, chitare, mandoline, ukulele, viori si alte instrumente cu coarde, precum si orice alta expeditie care beneficiaza de serviciul "deschidere la livrare", clientul are obligatia de a deschide coletul de fata cu agentul de livrare sub serviciul de asigurare transport si deschidere la livrare oferit de catre Soft Media SRL.
Defectiunile fizice ale ambalajului si a continutului trebuie sa fie sesizate si reclamate inainte de a semna de primire, iar in cazul in care produsele sunt lovite sau au defectiuni fizice, se intocmeste un proces verbal cu defectiunile constatate, urmand ca produsul sa fie inlocuit. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare in cazul comenzilor care beneficiaza de acest serviciu.
VI. Estimarea timpului de livrare:
VIII. Urmarire colet:
IX. Important:
In momentul in care ati primit/ridicat coletul de la curier, va rugam sa verificati integritatea coletului iar in situatia in care observati ca ambalajul este deteriorat ori vi se pare suspect (suspectati faptul ca a fost desfacut) atunci va rugam sa desfaceti coletul in prezenta curierului pentru a verifica continutul coletului. Orice probleme legate de integritatea coletului (colet spart, banda adeziva personalizata este rupta si inlocuita etc) ori de continutul coletului (produse lipsa, deteriorate, etc) va trebui sa le semnalati imediat pe procesul verbal de predare/primire al curierului si in prezenta curierului, in caz contrar societatea noastra nu este responsabila pentru integritatea produselor sau continutul coletului deoarece nu putem demara procedurile legale necesare intre societatea noastra si firma de curierat.
Pentru orice nelamuriri, ne puteti scrie la comenzi@audioclub.ro.